مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:552022-12-27اجتماعي

خبر خوب | فرهنگ سازی ادای نذری در مدارس چاروسا+تصویر


طی مراسمی فرهنگ سازی ادای نذری در مدارس چاروسا صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بیش از 1700 پرس غذای نذری بین نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های آنها در دهستان جاورده توزیع شد.

علی الهامی رییس آموزش پرورش منطقه چاروسا گفت: به همت گروهای جهادی، خیرین، مربیان و اداره آموزش پرورش چاروسا 1700 پرس غذای نذری پخت و بین دانش آموزان مدارس جاورده و خانواده ی آنها و خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: به همین مناسبت سفره نذری در مدرسه شهید خورند جاورده پهن و دانش آموزان و معلمان و اولیا دانش آموزان از این سفره ی نذری بهره مند شدند.

الهامی افزود: حضرت زهرا (س) نزد عامه مردم ایران به ام النبی معروف است و زنان ایرانی برای این بانوی بزرگوار ارزش زیادی قائل اند و برای برآورده شدن آرزوها و حاجت ها و سامان گرفتن کارها به او توسل می جویند و طلب یاری و مراد خواهی می کنند.

وی ادامه داد: توسل به حضرت زهرا (س) معمولاً از طریق نذر و دادن نذرهایی مانند انداختن سفره به همراه خطبه خوانی آن حضرت است و پختن غذای نذری و خیرات کردن  در راه خدا و به نام ایشان از جمله آداب سفره حضرت زهرا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب | فرهنگ سازی ادای نذری در مدارس چاروسا+تصویر

خبر خوب | فرهنگ سازی ادای نذری در مدارس چاروسا+تصویر